Thursday, July 1, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 11-DRAMA KOREA: REALITI ATAU FANTASI

 Assalamualaikum. Pada kali ini saya akan post APA itu drama Korea ? Di bawah saya sertakan video daripada DBP yang dibahaskan oleh Prof tentang ISU drama Korea. 


Drama Korea atau drama-K ialah drama yang disiarkan dalam Bahasa Korea dan dibuat di Korea Selatan. Kebanyakan Drama Korea adalah dalam format minisiri dengan beberapa ciri yang berbeza daripada drama-drama yang dibuat di negara lain. Korea Selatan mula menyiarkan siri televisyen pada tahun 1960-an. Format terkini drama iaitu diantara 12 sehingga 24 episod bermula pada tahun 1990-an.


Bukti kehadiran


Bukti pertanyaan saya dalam live Prof.

No comments:

Post a Comment

BBM3410-2021-MINGGU 14-SEPI (INSTAGRAM)

Tugasan terakhir untuk minggu ke 14. Pada kali ini Prof menyuruh kami untuk post di Instagram tentang SEPI Post saya 5 post kawan-kawan saya